  • 1. Data: 2014-12-07 20:05:48
    Temat: Zakup wertykulatora spalinowego
    Od: Kacper <K...@w...pl>

    Zamierzam kupic wertykulator - aerator spalinowy . Mam ogrod ok. 1000
    m2. Chciałbym przeznaczyć na zakup do 1600 zl. Rozważam Faworyt SCW380,
    Castelgarden SC42B oraz Hecht 5654 .

    Jaki polecacie ?

    Pozdrawiam Kacper

  • 2. Data: 2014-12-07 20:31:13
    Temat: Re: Zakup wertykulatora spalinowego
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "Kacper" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zamierzam kupic wertykulator - aerator spalinowy . Mam ogrod ok. 1000 m2.
    > Chciałbym przeznaczyć na zakup do 1600 zl. Rozważam Faworyt SCW380,
> [...]
    Rok temu miałem zamiar kupić wertykulator, z mocnym silnikiem (trawnik
    ok.5 razy większy od Twojego).
    Na moje szczęście firma wynajęła mi na 2 dni za 200zł jeden ze swoich
    (świadczą
    też takie usługi wynajmu sprzętu).
    I to ocaliło mi zbędny wydatek ok. 2 tys.
    Takie urządzenie sprawdza się może na boiskach piłkarskich, albo innych
    gładziutkich
    (np. niedawno założonych) trawnikach. Ale nie w ogrodzie, który ma już wiele
    lat,
    wiele naturalnych nierówności oraz nabytych (no przecież wiele kretowisk na
    nim
    było już przez te lata rozgarnianych).
    Przecież toto ustrojstwo ustawione jest na 5mm zagłębienia się w darń (bo
    głębiej
    zarżnąłby się silnik) i jeśli nierówności na trawniku masz większe niż te
    5mm
    to zobaczysz zapewne to co ja. Połowa powierzchni nawet nie "dotknięta"
    nożami.
    Żeby uzyskać jako taki efekt jeździłem po 2-3 razy (wzdłuż i w poprzek).
    A i tak efekt był mizerny.

    ZZ

  • 3. Data: 2014-12-08 07:38:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 20:05:50 UTC+1 użytkownik Kacper napisał:
    > Zamierzam kupic wertykulator - aerator spalinowy . Mam ogrod ok. 1000
    > m2. Chciałbym przeznaczyć na zakup do 1600 zl. Rozważam Faworyt SCW380,
    > Castelgarden SC42B oraz Hecht 5654 .
    >
    > Jaki polecacie ?
    Żaden. Do jednorazoej roboty nie warto kupować.
    Wypożycz.

  • 4. Data: 2014-12-08 17:16:06
    Od: Kacper <K...@w...pl>

    > Żaden. Do jednorazoej roboty nie warto kupować.
    > Wypożycz.

    Pracowałem z elektrycznym . Wypożyczonym . Były kłopoty .....z kablem .
    Efekty pracy .....zadowalające :-) Dziękuję za sugestie