  • 1. Data: 2014-12-28 22:53:50
    Temat: Spalinowy rozdrabniacz do gałęzi (shredder)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś zna i używa rozdrabniacz GARDEN R5570 ?
    http://allegro.pl/show_item.php?item=4904213668

    Jakoś mi się nie chce wierzyć że to 5,5KM poradzi sobie
    z gałęziami o średnicy 7cm... Dla mnie to wygląda na
    może 3cm góra... Co o tym myślicie?

    Dla przykładu, na tej stronie jest taki z 7-konnym
    silnikiem 196cm3 pojemności skokowej:
    http://www.titan-pro.co.uk/garden-petrol-shredder--p
    etrol-chipper-mulcher/28/Category.aspx
    i opisany jest że radzi sobie z gałęziami o średnicy <5cm.

    Tu mały amerykański z silnikiem 212cm3 opisany jako
    do gałęzi o średnicy max 1,25 cala (~3cm):
    http://www.harborfreight.com/212cc-chipper-shredder-
    60599.html

    Innymi słowy - co używacie do rozdrabniania gałęzi
    i co możecie polecić spalinowe co radzi sobie z 5-7cm.

  • 2. Data: 2014-12-28 23:00:13
    Temat: Re: Spalinowy rozdrabniacz do gałęzi (shredder)
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Dec 2014 15:53:50 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Czy ktoś zna i używa rozdrabniacz (...)

    Rozdrabniacza. (dopelniacz)

    > Innymi słowy - co używacie

    Czego. (dopelniacz)

  • 3. Data: 2014-12-28 23:44:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://wincat2.klub.chip.pl/news/netykieta.htm

  • 4. Data: 2014-12-29 19:15:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Dec 2014 16:44:17 -0600, Pszemol napisał(a):

    > http://wincat2.klub.chip.pl/news/netykieta.htm

    "Na początku danego posta ZAWSZE dołączaj wrotkę. Dzięki temu będzie jasne,
    na czyj post odpowiadasz."

  • 5. Data: 2014-12-30 04:54:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    60599.html

    > Innymi słowy - co używacie do rozdrabniania gałęzi
    > i co możecie polecić spalinowe co radzi sobie z 5-7cm.

    Czy ktoś w ogóle słyszał o firmie "GARDEN" produkującej
    spalinowe narzędzia ogrodnicze?
    Bo nazwa dosyć "zwyczajna"... i w wyszukiwarce oczywiście
    mnóstwo trafień, bo przecież garden=ogród po angielsku...

    Znalazłem to: http://narzedziadoogrodu.pl/pl/c/ROZDRABNIACZE/3
    ale ani jeden nie jest spalinowy... Firma się nazywa GARDEN :-)))

  • 6. Data: 2014-12-30 07:38:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Czy ktoś w ogóle słyszał o firmie "GARDEN" produkującej
    > spalinowe narzędzia ogrodnicze?
    > Bo nazwa dosyć "zwyczajna"... i w wyszukiwarce oczywiście
    > mnóstwo trafień, bo przecież garden=ogród po angielsku...

    Szczególnie jeśli guglownicę zapuści się z kraju, gdzie ludzie
    mają flałery w gardenach. Znad Wisły szukać trochę łatwiej.
    A jeśli ma się w tym trochę więcej wprawy, to trafi się w miejsca
    takie jak:

    http://www.made-in-china.com/showroom/cnchijiang/pro
    duct-detaildMInPAGEIRhg/China-Petrol-Shredder-Chippe
    r-CJE-1001-.html
    http://www.p-wholesale.com/cn-pro/19/727to2/55hp-pet
    rol-shredder-chipper-cje-1001-652042.html

    Czyli w zależności od tego, kto sobie zażyczy kontener takich
    diwajsów, mogą się one nazywać R5570, 5PW-652042 albo CJE-1001
    i być pomalowane na dowolny kolor. Jestem przekonany, że Chińczyk
    nie będzie miał nic przeciwko temu, by kolejną partię pomalować
    na kolor błękitny, dać na to liliowy rzucik i przykręcić tabliczkę
    z napisem choćby PSZEMOL-2015.

    > Znalazłem to: http://narzedziadoogrodu.pl/pl/c/ROZDRABNIACZE/3
    > ale ani jeden nie jest spalinowy... Firma się nazywa GARDEN :-)))

    Bez ogródek powiem, że to nie firma, lecz sklep tak się nazywa.

    Jarek

    --
    Dos gardenias para ti
    Con ellas quiero decir:

  • 7. Data: 2014-12-30 13:58:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Szczególnie jeśli guglownicę zapuści się z kraju, gdzie ludzie
    > mają flałery w gardenach. Znad Wisły szukać trochę łatwiej.

    :-) pewnie masz rację...

> [...]
    > takie jak:
    >
    > http://www.made-in-china.com/showroom/cnchijiang/pro
    duct-detaildMInPAGEIRhg/China-Petrol-Shredder-Chippe

    Hej! Dobry jesteś :-)
    Ale ten co znałazłeś wygląda jak ten amerykański z Harbor Freight.
    Tylko silnik ma inny, bo pojemność skokowa się nie zgadza...

    > http://www.p-wholesale.com/cn-pro/19/727to2/55hp-pet
    rol-shredder-chipper-cje-1001-652042.html

    To już prędzej jest ten.
    Obudowa ta sama co ten GARDEN R5570 tylko też silnik mniejszy :-)

> [...]
    > nie będzie miał nic przeciwko temu, by kolejną partię pomalować
    > na kolor błękitny, dać na to liliowy rzucik i przykręcić tabliczkę

    Podejrzewam że można również zamówić z większym silnikiem :-)))

    I chyba mamy już całą historię...

    A sklep Joker (swoją drogą też fajna nazwa!) nie chce się przyznać
    do tego co to za producent i zapytany skąd wezmę części zamienne
    po zakupie (nowe ostrza?) nabrał wody w buzię i wymownie milczy...

    > Bez ogródek powiem, że to nie firma, lecz sklep tak się nazywa.

    Masz rację Jarku - chyba sobie odpuszczę tamtego Chinczyka.

    Skoncentruję swoją uwagę na czymś takim:
    http://www.titan-pro.co.uk/15HP-Petrol-Garden-Chippe
    r-Shredder---Manual-Start-/373/0/Product.aspx
    Wygląda całkiem solidnie. I można dokupić potem nowe noże:
    http://www.titan-pro.co.uk/stock_-replacement-blade-
    for-titan-chippers-290_0.aspx
    I na wideo całkiem niezłe "gałązki" można mu podawać w paszczę.

    Ciekawe ile trzeba dodać za wysyłkę do Polski...
    Może ktoś wie czy można coś takiego kupić lokalnie w PLu?
    UK niby jest "niedaleko" ale w razie czego wsparcie gwarancyjne
    i pogwarancyjne jest jednak lepsze bezpośrednio w Polsce.

  • 8. Data: 2014-12-30 14:43:39
    Temat: Odp: Spalinowy rozdrabniacz do gałęzi (shredder)
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Pszemol" szuka za wielka wodą:

> [...]
    r-Shredder---Manual-Start-/373/0/Product.aspx
    > Wygląda całkiem solidnie. I można dokupić potem nowe noże:

    A takie cuś bardzo się różni od tego z Anglie Panie?
    http://allegro.pl/rebak-rozdrabniacz-do-galezi-13km-
    holzinger-2949zl-i4942886837.html

    Pozatem nie przejmowałbym sie nożami. Te raczej trzeba tylko ostrzyć.
    Wymiana na nowe to chyba tylko wtedy gdybyś wyharatał 7 hektarów lasu
    bukowego.

  • 9. Data: 2014-12-31 00:22:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Johnny" <j...@p...pl> wrote in message
> [...]
    r-Shredder---Manual-Start-/373/0/Product.aspx
    for-titan-chippers-290_0.aspx

    > A takie cuś bardzo się różni od tego z Anglie Panie?

    Ty! Fajny! Powiedziałbym że nawet lepszy za ciut mniejszą kwotę - dziękuję!

    > Pozatem nie przejmowałbym sie nożami. Te raczej trzeba tylko ostrzyć.
    > Wymiana na nowe to chyba tylko wtedy gdybyś wyharatał 7 hektarów lasu
    > bukowego.

    7 hektarów to nie, ale jest tego kawałek i rosną tam dęby, akacje, głogi...
    Zabawka to nie może być, musi być solidne urządzenie co nie wymięknie
    szybko.

  • 10. Data: 2015-01-01 17:33:31
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > ... Zabawka to nie może być, musi być solidne urządzenie co nie
    > wymięknie szybko.
    Pszemol, oddaj fartucha!