  • 11. Data: 2020-05-08 11:54:46
    Temat: Re: Piloty bram
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 10:43:52 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > możesz też tak:
    > https://www.google.com/search?q=odbiornik+nice&rlz=1
    C1GCEA_enPL809PL809&oq=odbiornik+nice&aqs=chrome..69
    i57j0l7.2127j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    i to będzie chyba najtańsze i najprostsze rozwiązanie :-)

    dzieki

  • 12. Data: 2020-05-08 11:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > elmes jest na keeloq
    > nie skopiujesz go
    >
    > musiałbyś wylutować z niego scalaka
    >
    > zapomnij....poza tym elmes ma tanie piloty:D

    Kupiłem z ciekawości. Bo miałem jeszcze pare innych do skopiowania.

    Ale jakbym kupił takiego pilota (widziałem ze rzeczywiście sa tanie) to
    musiałbym jeszcze go jakos dopisać do centralki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 13. Data: 2020-05-08 13:05:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale jakbym kupił takiego pilota (widziałem ze rzeczywiście sa tanie) to
    > musiałbym jeszcze go jakos dopisać do centralki?

    oczywiście, jeśli masz pilota elmes to uzywasz go z centralką mającą ten
    sam klucz w scalaku
    Możesz dopisać dowolny inny pilot tego producenta.

  • 14. Data: 2020-05-08 13:06:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > To jest pomysł....
    > Mam obie bramy sterowane z podwójnego przycisku dzwonkowego w garażu i tam by
    trzeba coś wsadzić :-)
    jak masz druty od obu bram w jednym miejscu....to aż się prosi:D

  • 15. Data: 2020-05-08 13:16:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 11:49:18 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Mam obie bramy sterowane z podwójnego przycisku dzwonkowego w garażu i tam by
    trzeba coś wsadzić :-)

    To podwójny sonoff będzie idealny
    Możesz sterować wtedy pilotem czy smartfonem.

  • 16. Data: 2020-05-08 13:46:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, May 8, 2020 at 1:16:41 PM UTC+2, Kris wrote:

    > To podwójny sonoff będzie idealny
    > Możesz sterować wtedy pilotem czy smartfonem.

    A czy przy okazji nie daje sie Chinczykom opcji otwarcia tych bram? ;)

  • 17. Data: 2020-05-08 13:56:48
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 13:09:53 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    > jak masz druty od obu bram w jednym miejscu....to aż się prosi:D

    wszystko w 1 puszcze..... ale do sonoffa potrzeba zasilanie... i tam już tego nie ma
    :-/

  • 18. Data: 2020-05-08 13:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > oczywiście, jeśli masz pilota elmes to uzywasz go z centralką mającą
    > ten sam klucz w scalaku
    > Możesz dopisać dowolny inny pilot tego producenta.

    Rozumeim. Niestety to nie moja centralka - zarzadza nią wspolnota i
    oczywiście za takie dopisanie liczy sobie dodatkowo.
    Dzieki

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 19. Data: 2020-05-08 14:43:24
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-05-08 o 13:56, uciu pisze:

    > wszystko w 1 puszcze..... ale do sonoffa potrzeba zasilanie... i tam już tego nie
    ma :-/

    do odbiornika też....
    ale zawsze możesz postawić malutki panelik PV i do tego 1 czy 2 ogniwa
    18650 + przetwornica gotowiec od chinoli i masz temat z banki.

  • 20. Data: 2020-05-08 14:44:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-05-08 o 13:46, WS pisze:

    > A czy przy okazji nie daje sie Chinczykom opcji otwarcia tych bram? ;)

    oj kto by się takimi pierdołami przejmował. przecież chinczycy daleko ;P