  • 21. Data: 2020-05-08 15:02:28
    Temat: Re: Piloty bram
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sirapacz napisał:

    > oj kto by się takimi pierdołami przejmował. przecież chinczycy daleko ;P

    Poza tym w drodze do tej otwartej bramy będą musieli przejść przez ruskich!

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2020-05-08 15:39:20
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 14:47:04 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > do odbiornika też....
    > ale zawsze możesz postawić malutki panelik PV i do tego 1 czy 2 ogniwa
    > 18650 + przetwornica gotowiec od chinoli i masz temat z banki.

    ale odbiornik montujesz do napędu a tam zasilanie jest albo z napędu albo z gniazdka
    :-)

    uciu

  • 23. Data: 2020-05-08 16:40:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-05-08 11:54, uciu pisze:
> [...]
    C1GCEA_enPL809PL809&oq=odbiornik+nice&aqs=chrome..69
    i57j0l7.2127j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    > i to będzie chyba najtańsze i najprostsze rozwiązanie :-)

    A jak jest z sygnałem bezpieczeństwa z pilotów dla służb ratunkowych?
    Jest jakiś uniwersalny pilot dla bram / szlabanów różnych producentów,
    którym otwierają?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 24. Data: 2020-05-08 18:52:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ale odbiornik montujesz do napędu a tam zasilanie jest albo z napędu albo z
    gniazdka :-)

    ale tak potrzebujesz dwa chinskie odbiorniki + 2x robota z upychaniem w
    obudowach
    a jak zrobisz przy łączniku to masz jeden odbiornik dwukanałowy.

  • 25. Data: 2020-05-08 21:17:54
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 18:55:51 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > ale tak potrzebujesz dwa chinskie odbiorniki + 2x robota z upychaniem w
    > obudowach
    > a jak zrobisz przy łączniku to masz jeden odbiornik dwukanałowy.

    dlaczego dwa?
    https://www.google.com/search?q=odbiornik+nice&rlz=1
    C1GCEA_enPL809PL809&oq=odbiornik+nice&aqs=chrome..69
    i57j0l7.2127j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
    Taki z linka powyżej wystarczy jeden i podpiął bym go pod złącze w napędzie gdzie mam
    podpiety przycisk na ścianie.... chyba że się mylę?
    Wtedy oryginalny pilot nice otwiera bramę przesuwną i na 2 kanale otwiera bramę
    garażową dzięki odbiornikowi....
    W bramie mam możliwość podpiecia czegoś 24v wiec odbiornik by podszedł
    https://www.novoferm.pl/fileadmin/novoferm_pl/Dateie
    n/Dokumentacja-dla-domu/novomatic_563.pdf

    uciu

  • 26. Data: 2020-05-15 07:31:18
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-05-08 16:40, Krystek wrote:

    > A jak jest z sygnałem bezpieczeństwa z pilotów dla służb ratunkowych?
    > Jest jakiś uniwersalny pilot dla bram / szlabanów różnych producentów,
    > którym otwierają?

    Szczerze wątpię - szlabany są przystosowane do wyłamania a brama którą
    może otworzyć ekipa z karetki jest gówno warta.