  • Data: 2009-12-06 10:01:07
    Temat: Re: Pistolet do piany - warto?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ccah62iz7zgs.vzjju57dv3pv.dlg@40tude.net...

    > A po paru miesiacach kupujesz nowa piane i nowy pistolet?:)
    >
    > Pistolet z zostawiona piana, nie przeczyszczony wczesniej acetonem, nadaje
    > sie na zlom raczej :) Albo do dlugotrwalego czyszczenia...

    Bzury piszesz.
    Bywa czasami tak, że pianka zaschnie w pistolecie. Są to raczej rzadkie
    przypadki, ale czasami bywają.
    Wystarczy wtedy założyć czyścik z acetonem i przeczyścić pistolet. Bywa
    czasami też tak, że czyścik nie chce wejść do pistoletu. Winę za to ponosi
    zablokowany zaschniętą pianką zaworek kulkowy. To tylko z tego powodu nie da
    się przeczyścić pistoletu. Wystarczy tylko delikatnie popchnąć i rozruszać
    kulkę tego zaworka. Ja zazwyczaj używam do tego celu zwykłego wkrętaka typu
    "torks". Teraz po założeniu czyścika nie ma najmniejszego problemu z
    przeczyszczeniem pistoletu. Aceton sobie bez problemów radzi z zaschniętą
    pianką. Problem ma tylko ze zbyt małym ciśnieniem, które nie potrafi
    otworzyć zaschniętego zaworka kulkowego.