  • Data: 2009-12-06 11:35:54
    Temat: Re: Pistolet do piany - warto?
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Gru, 07:40, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:bad306fc-1ef7-450e-8d58-2eb210a7743a@
    g23g2000vbi.googlegroups.com...

    > Te za 30zł tak mają;))
    > Ale te za 22zł są ok

    Dopiero jak kupiłem ten droższy to poczułem różnicę między wężykowym a
    pistoletowym pianowaniem...
    ;-)

    > Ja mam plastykowy niebieski Toya za 22zł kupiony półtora roku temu i działa.

    Taki mi właśnie zasechł, nie mieli już tych tanich w składzie
    budowlanym (bo akurat "wyszły") i kupiłem z musu najtańszy markowy...
    ;-)

    > Wcześniej miałem podobny w podobnej cenie i działał by pewnie jeszcze ale go
    > przez nieuwagę połamałem
    > Potraktuj zakup pistoletu podobnie jak zakup pędzla-używasz i wyrzucasz.
    > Opiankujesz co masz do opiankowania i tyle. Kup więc najtańszy pistolet i
    > piamkuj.
    > Dzialają dokladnie tak samo jak te za 130zł więc po co przepłacać.

    No nie bardzo. Te tanie nie mają regulacji i zasychają już na drugi
    dzień. Czyli trzeba by je czyścić po każdym użyciu, a to psuje trochę
    sens kupowania pistoletu.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.