  • Data: 2015-11-27 17:44:10
    Temat: Re: Płomień świecy;)
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 17:30:40 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Dla mnie wychodzisz na glupka. Sorki ale tak uwazam. Nie masz zadnych argumentow a
    gardlujesz.

    mozesz sobie znależć milion przykładów gdy codzienna rzecz czy czynnosc stworzy
    niebezpieczenstwo. Prawdopodobienstwo zero zero nic a jednak - twoim tokiem myslenia
    na kazdą trzeba opracowac instrukcje i stosowne prawo.
    Ja uwazam ze prawo ma byc rzeczywiscie potrzebne, prawo pisane na bezdurno
    demoralizuje, bo nikt nie ma mozliwosci swiadomie go przestrzegac.

    > Z mojego doswiadzczenie wynika ze takie uregulowanie jest niezbedne.

    bo tort ci spłonął? A certyfikat na palnosc czekolady tez sobie zyczysz? To porowadzi
    do obłędu.

    No ale co bedziesz ze mną głupkiem gadał, eot

    b.