  • Data: 2013-11-01 15:51:20
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 15:34:16 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Wiele lat temu pomagałem pewnej niemieckiej firmie sprzedawać w Polsce regały
    magazynowe. Trafiłem raz u klienta na blondynkę, która powiedziała "regały
    magazynowe? eee nieee, mamy tak zapchany magazyn, że się tam regały już nie
    zmieszczą" :)

    > Jest również na polskim rynki parę firm, które sprzedają wyciągi blatowe, ale ich
    technologie powodują, że szafka, w której to jest zamocowane nie nadaje się do
    wykorzystania.

    > BORA jako jedyna pozwala na prawie lub całkiem normalne korzystanie z szuflad:
    >
    > http://www.boragmbh.com/wp-content/uploads/2013/01/B
    ORA-Classic_installation-cross-sections_EN.pdf

    > http://www.bora.com/fileadmin/_processed_/csm_BORA_B
    asic_Technik_Umluft_bd969a3f2c.jpg

    > http://www.bora.com/fileadmin/_processed_/csm_BORA_C
    lassic_Technik_Umluft_7139bd99b7.jpg

    > http://www.bora.com/fileadmin/_processed_/csm_BORA_C
    lassic_Technik_Abluft_56d84d2a43.jpg

    > Podsumowując, to od początku świata wszystko jest warte dokładnie tyle ile chce za
    to zapłacić klient.

    > Prawie 14 tysięcy zł kosztuje najtańsza wersja, dla "młodych małżeństw", czyli
    płyta indukcyjna z wbudowanym w środku okrągłym wyciągiem
    http://www.youtube.com/watch?v=oJzSLRvSzlo

    http://www.youtube.com/watch?v=Fl-VTFqKF4k

    > Kompletne zestawy serii Professional to około 35 tysięcy zł
    http://www.youtube.com/watch?v=gyJD6qYB7UY#t=25

    Do kompletu brakuje jeszcze tekstu ze jest o 45% oszczędniejsza w zużyciu prądu od
    zwykłych płyt.