    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Mon, 04 Nov 2013 13:15:32 +0100
    <l51815$2mdn$1@news2.ipartners.pl>
    <7...@g...com>
    <d...@g...com>
    <2...@g...com>
    <7...@g...com>
    <e...@g...com>
    <8...@g...com>
    <4...@g...com>

    W dniu 2013-11-04 10:50, Adam pisze:

    > Zacial sie :-)

    Nie dopiero ma byc montowane. :-)
    Troche to dziwne, bo sprzet ponoc swiatowy.

    A tak swoja droga to w sobote smazylem frytki na indukcji w garze.
    Zapach frytek nie jest czyms z czym chetnie by sie spalo. No i
    popatrzylem sobie jak to para sie uklada. I tak: na najwyzszym biegu
    okap slychac, nie dziwne. Przy tym wciaga wszystko jak leci. Na
    najnizszym zalezy, czesci nie wciagnie, ale za to okapu nie slychac
    wogole. Sa jeszcze dwa tryby posrednie gdyby co. Wiec jak moj "chodzi"
    na najwyzszym biegu to wciagnie dokladnie wszystko. Poziom halasu
    podobny do bora bora. No ale zwykle takiej skutecznosci nie potrzebuje.
    A bora albo dziala, albo nie. Slowem wielkie mi co za taka kase z gratis
    dzwiekiem sztormu morza jako zalete rekreacyjna przy smazeniu frytek. A
    dla tych co wola gory mozna im wcisnac, ze beda mogli poczuc sie jak na
    K2 zima. To juz mozna odkurzacz centralny z separatorem wykorzystac
    montujac rure w okolicy plyty.
    No ja nie czuje sie przekonany. Za takie pieniadze rozwiazanie jest bez
    sensu. Nawet wyspe mozna zaplanowac inaczej, a okap bez wyprowadzenia na
    zewnatrz to juz wogole porazka.

    Pozdro.. TK