    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Pnącze milin
    Date: Fri, 14 Aug 2015 21:55:55 +0200

    > Dokładnie odwrotnie, to by był północny zachód. Mekka jest bardziej
    > na południu niż na wschód. Azymut tak circa 140. Powiedzmy więc, że
    > to południowy wschód.
    Ale przyznasz, że wykazałem się większą precyzją, niż jedna z
    celebrytek, która stwierdziła, że "w jej życiu dokonał się zwrot o 360
    stopni" ;-)
    > Szable w dłoń, waszmościowie, szable w dłoń!
    Łuki w juki itd.
    > A odciąć skubańca od tego balkonu jakoś się nie da i przenieść dalej
    > w stanie lekko tylko zbigosowanym?
    Jest częściowo odcięty, a częściowo odplątany. Straty mniejsze, niż
    sądziłem. Ciekawa roślina, bo pszczół na kwiatach nie widać, za to osy
    pasą się na potęgę.
    Jacek