  • Data: 2019-03-15 19:01:30
    Temat: Re: Po gipsowaniu...
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2019 o 12:40, Kżyho pisze:

    > Do meritum jednak - co skopali moi gipsiarze, że w kilku miejscach,
    > głównie w narożnikach, ale też 2 przypadki mam na prostej ścianie, że
    > wraz z taśmą malarską odeszły mi małe kawałki z warstwą gipsu?
    > Ściana przed gipsowaniem była gruntowana.

    Czym? Unigruntem czy farbą gruntującą?

    > Po gipsowaniu również grunt wymieszany z farbą

    Pewnie jakiś unigrunt z farbą? Czy farba gruntująca z farbą właściwą?
    Mieszanie produktów to jest bezsensowne postępowanie, bo to nie grunt
    ani farba.
    Zawsze używasz czystego produktu a następny po wyschnięciu poprzedniego

    i na to dopiero farba właściwa.

    --
    Czarek