    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Po remoncie mieszkanie sąsiada nie tłumi dźwięków
    Date: Fri, 23 Jul 2010 07:48:05 +0200

    Maniek4 pisze:

    > Przeciez bez zrycia mieszkania nie da sie zalatwic problemu. Podwieszane
    > sufity to polsrodki jezeli pod wylewka nie ma styropianu. Podejzewam, ze to
    > jakis niedoszly prezes z aspiracjami posiadania wlasnego domu ale z braku
    > finansow organizuje sobie dom w bloku majac wszystkich za nic.

    No i jest problem... Na pewno nie tak łatwo będzie zmusić go do
    naprawienia szkody, zatem w międzyczasie te półśrodki będą może jakąś
    alternatywą.

    Cóż... takie są uroki budownictwa wielorodzinnego współczesnego.

    Ja obecnie mieszkam w bloku z wielkiej płyty z lat siedemdziesiątych ub.
    stulecia i chcący podsłuchać rozmowę sąsiadów, musiałbym chyba stosować
    jakieś domorosłe metody :-). Chyba, że na balkonie - tu słychać o czym
    się gada u sąsiadów. W kuchni, pokojach, czy nawet łazience/kiblu sąsiad
    musi porządnie wydrzeć mordę, żebym zrozumiał co wrzeszczy - jak gada
    normalnie to nie ma szans na zrozumienie o czym, czy nawet o tym żeby tę
    gadkę słyszeć.

    pozdr.
    robercik-us