  • 1. Data: 2010-07-21 07:32:01
    Temat: Po remoncie mieszkanie sąsiada nie tłumi dźwięków
    Od: Adam <a...@o...pl>

    Nowy blok od dewelopera. Sąsiad nad nami zupełnie przemodelował swoje
    mieszkanie. Nowe ściany, podłoga(m.in.usunał wylewki i złożył ogrzewanie
    podłogowe). Podczas tych prac w sąsiednich mieszkaniach popękały
    ściany(u nas nie). Sąsiedzi zawiadomili inspektora nadzoru budowlanego.
    Nie wiem co on stwierdził ale w każdym bądź razie sąsiedzi ściany nadal
    maja popękane.
    Ja natomiast mam problem z tym, ze strop nie wygłusza dźwięków. Pytałem
    się sąsiadów i podobno ich mieszkania sa bardzo ciche.
    Jak myślicie jest jakakolwiek szansa by zmusić sąsiada by wygłuszy swoje
    mieszkanie przynajmniej do takiego stanu wykonanego prze dewelopera?

  • 2. Data: 2010-07-21 07:34:52
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ściany(u nas nie). Sąsiedzi zawiadomili inspektora nadzoru budowlanego.
    > Nie wiem co on stwierdził ale w każdym bądź razie sąsiedzi ściany nadal
    > maja popękane.

    Widocznie inspektor nie miał czasu na usuniecie pęknięć;))

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-07-21 07:51:16
    Od: Adam <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-21 09:34, Kris pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widocznie inspektor nie miał czasu na usuniecie pęknięć;))
    Od sąsiada usłyszałem tylko tyle, że nic to(wizyta inspektora) nie
    pomogło i by coś w tym zrobić musiał by się sądzić a nie ma na to czasu,
    pieniędzy i ochoty.

  • 4. Data: 2010-07-21 08:24:22
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Adam pisze:

    > Od sąsiada usłyszałem tylko tyle, że nic to(wizyta inspektora) nie
    > pomogło i by coś w tym zrobić musiał by się sądzić a nie ma na to czasu,
    > pieniędzy i ochoty.

    Sam się odilzoluj, tak będzie najprościej, najtaniej i najszybciej, a
    ponadto bez nerwów i wykłucania się z kimkolwiek. Tylko czy masz
    miejsce... Tak z piętnaście cm by się przydało. Chodzi o sufit...? :-)

    pozdr.
    robercik-us

  • 5. Data: 2010-07-21 08:29:42
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > Jak myślicie jest jakakolwiek szansa by zmusić sąsiada by wygłuszy swoje
    > mieszkanie przynajmniej do takiego stanu wykonanego prze dewelopera?

    Być może jak skuwał posadzkę to usunął styropian miedzy stropem w posadzką.
    Oczywiście jeżeli on tam był, bo w sumie czemu się ma izolować od Ciebie?:)
    Przecież ty go ogrzejesz swoim ciepełkiem.
    Ale to takie wróżenie z fusów. Ogrzewanie elektryczne czy wodne?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2010-07-21 08:36:52
    Od: Adam <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-21 10:24, robercik-us pisze:

> [...]
    > ponadto bez nerwów i wykłucania się z kimkolwiek. Tylko czy masz
    > miejsce... Tak z piętnaście cm by się przydało. Chodzi o sufit...? :-)

    To jest oczywiście jedna z metod. Tylko dlaczego ja ma to robić a nie
    ten, który narobił bałaganu ? :)
    Najtaniej? Czyli wezwanie inspektora jest dla wzywającego jakimś kosztem ?

    Mieszkanie mam wysokie na 265cm wiec miejsce jest, ale to przy 80m2
    bedzie raczej drogą zabawą. Poza tym wydaje mi sie, że dźwięki w dużej
    mierze przenoszą się też po ścianach a tego już nie udam mi się izolować

  • 7. Data: 2010-07-21 08:51:01
    Temat: Re: Po remoncie mieszkanie s?siada nie t?umi d?wi?k?w
    Od: Adam <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-21 10:29, Stolat pisze:
    > U?ytkownik "Adam"<a...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > By? mo?e jak skuwa? posadzk? to usun?? styropian miedzy stropem w posadzk?.
    > Oczywi?cie je?eli on tam by?, bo w sumie czemu si? ma izolowa? od Ciebie?:)
    Wczoraj właśnie się dowiedziałem, że wywalił styropian, który był pod
    wylewka.
    Oryginalnie był strop, styropian, jakaś gruba filia, wylewka, która nie
    stykała się ze ścianą.
    > Przecie? ty go ogrzejesz swoim ciepe?kiem.
    > Ale to takie wr?enie z fus?w. Ogrzewanie elektryczne czy wodne?
    Nie wiem :)

  • 8. Data: 2010-07-21 08:59:33
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Mieszkanie mam wysokie na 265cm wiec miejsce jest, ale to przy 80m2 bedzie
    > raczej drogą zabawą. Poza tym wydaje mi sie, że dźwięki w dużej mierze
    > przenoszą się też po ścianach a tego już nie udam mi się izolować

    Podejzewam, ze nie wyrobil sie pajac z wysokoscia posadzki i usunal
    styropian. Jest tego taki plus, ze bedzie Ciebie ogrzewal ogrzewaniem
    podlogowym. Minusy juz znasz. jak chcesz byc zlosliwy to przewierc sie przez
    strop, moze trafisz na rurke od ogrzewania podlogowego o ile jest wodne.
    Pozniej powiesz, ze nie bylo tego w projekcie i bedzie git.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2010-07-21 09:02:30
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 21.07.2010 10:59, Maniek4 pisze:
    > jak chcesz byc zlosliwy to przewierc sie przez
    > strop, moze trafisz na rurke od ogrzewania podlogowego o ile jest wodne.
    > Pozniej powiesz, ze nie bylo tego w projekcie i bedzie git.

    Jak znam życie, choćby z sufitu sito zrobił to na rurkę nie trafi.
    Trafiłby za to za pierwszym razem, gdyby to było jego mieszkanie i
    chciał coś do podłogi przykręcić;)

  • 10. Data: 2010-07-21 09:07:46
    Od: Adam <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-21 11:02, Rafał pisze:

    > Jak znam życie, choćby z sufitu sito zrobił to na rurkę nie trafi.
    > Trafiłby za to za pierwszym razem, gdyby to było jego mieszkanie i
    > chciał coś do podłogi przykręcić;)
    Można też podłączyć się do tego podgrzewania.
    Zrobić podwieszany, wygłuszający sufit i w nim umieścić darmowe
    ogrzewanie :)