    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Po zimie hydrofor nie dzia?a
    Date: Mon, 30 May 2016 22:48:03 +0200

    W dniu 2016-05-30 o 19:59, Tomek pisze:

    > Nie zna?em Twojej wypowiedzi, ale tak w?a?nie zrobi?em- wyj?cie pompy o
    > zassanie z 20 litrowego wiadra. Jak pr?downiczka troch? da?a wody
    > obserwowa?em czy dalej zasysa. Zasysa?a. Po wypluciu ok 4 lit?w wody i
    > zamkni?ciu pr?downiczki s?ycha? by?o zaci??enie prac? silnika- ssanie by?o,
    > ros?o ci?nienie po stronie t?ocznej. Wy??cznik ci?nieniowy wy??czy? pomp?.
    > Wstawi?em pomp? z rur? niebiesk? ssawn? do studni i..pompuje. Nie wiem co
    > by?o zgrane. Mo?e zawieszony zaw?r zwrotny w nasadzie ssawnej? Kombinerkami
    > go przesun??em w prowadniczce- mo?e woda ucieka?a przez zaw?r- a pompa
> [...]

    Moze byc zawor. Ja u siebie jeden wymienialem. Mial plastikowy grzybek.
    Obecny ma metalowy. Jak zawor nie trzyma to praktycznie caly slup wody
    zjezdza do lustra i pompa musi od nowa wszystko ciagnac. A jak jest
    cisnienie po stronie zbiornika to ni chu powietrza nie przepcha. Wiec
    bedzie sobie tak krecic godzinami.

    Pozdro.. TK