  • 1. Data: 2013-07-10 22:25:37
    Temat: Podbudowa pod posadzkę...cd
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Pamiętacie może jak pisałem o walcowaniu gliny pod przyszłą posadzkę?*
    No więc nadszedł ten czas, ale wcześniej wykonana podbudowa z 35cm
    betonu popiołowego. Zrobione wczoraj wieczorem, dzisiaj wieczorem
    pomiary nośności.
    Najgorszy wynik wyszedł 118MPa, najlepszy zmierzony 150, dwa pomiary
    poza skalą przyrządu.

    Chwalę się, bo cieszę się :)

    Jutro lejemy prawie 300 ton betonu... trzymajcie kciuki.

    Irek.N.
    * walec w trakcie ubijania raportował około 90MPa, choć nie wszędzie.

  • 2. Data: 2013-07-11 11:46:42
    Temat: Re: Podbudowa pod posadzkę...cd
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 10 lipca 2013 22:25:37 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:
> [...]
    >

    > Irek.N.
    >
    > * walec w trakcie ubijania raportował około 90MPa, choć nie wszędzie.

    Takie wyniki o niczym nie świadczą. Podłoże może być nie zagęszczone. Jakie były
    pozostałe parametry?

  • 3. Data: 2013-07-11 18:08:23
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 11:46:42 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Takie wyniki o niczym nie świadczą. Podłoże może być nie zagęszczone. Jakie były
    pozostałe parametry?

    Nie niszcz chlopowi humoru ;))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2013-07-11 23:33:18
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Adam pisze:

    > Nie niszcz chlopowi humoru ;))
    > pozdr.

    Ależ proszę bardzo:

    www.1024.pl/chlopowi.jpg

    Powiem jeszcze... chłopu, nie chłopowi, choć wiem, że w niektórych
    rejonach mówi się też chłopakowi zamiast chłopcze ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2013-07-11 23:42:44
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Powiem jeszcze... chłopu, nie chłopowi, choć wiem, że w niektórych
    > rejonach mówi się też chłopakowi zamiast chłopcze ;)

    Chłopaku zamiast chłopcze.
    Sorki, padnięty jestem i już nie myślę.

    Irek.N.

  • 6. Data: 2013-07-12 03:26:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 23:33:18 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > Powiem jeszcze... chłopu, nie chłopowi, choć wiem, że w niektórych
    > rejonach mówi się też chłopakowi zamiast chłopcze ;)

    Jo je ze slunska chopie - tys przeciez tez je i taka godke zes powinien kapowac:)
    Chopie miolech napisac, a nie chlopie, wtedy byloby ganc egal :)

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2013-07-12 03:29:33
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 12 lipca 2013 03:26:52 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Chopie miolech napisac, a nie chlopie, wtedy byloby ganc egal :)

    Taki ze mnie slunzak ze ganc egal pomylilem z... nie pamietam jakby tu
    powiedziec "wszystko ok" po slasku ;) Pewnie w rozmowie by sie udalo :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2013-07-12 09:22:52
    Od: "mcs" <...@...pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 12 lipca 2013 03:26:52 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Chopie miolech napisac, a nie chlopie, wtedy byloby ganc egal :)

    Taki ze mnie slunzak ze ganc egal pomylilem z...

    ganc genau? ;-)

    mcs

  • 9. Data: 2013-07-12 09:29:43
    Od: k...@g...com

> [...]
    >

    > Powiem jeszcze... chłopu, nie chłopowi, choć wiem, że w niektórych
    >
    > rejonach mówi się też chłopakowi zamiast chłopcze ;)

    Ile zapłaciłeś za te nic nie warte badania?
    Bez skalibrowania płyty w takich samych warunkach gruntowych, możesz sobie te badania
    włożyć w buty.

  • 10. Data: 2013-07-12 10:13:56
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ile zapłaciłeś za te nic nie warte badania?
    > Bez skalibrowania płyty w takich samych warunkach gruntowych, możesz sobie te
    badania włożyć w buty.

    W takim razie mam prośbę.
    Napisz jak powinna taka procedura kalibracji wyglądać.
    Mam też drugą prośbę, zakładając, że te badania są coś warte - co z nich
    wynika?

    Miłego.
    Irek.N.