  • 1. Data: 2013-07-10 20:21:48
    Temat: Re: spróchniałe ramy okienne
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Jul 2013 20:21:55 +0200 osobnik zwany Ministerstwo
    Propagandy napisał:

    > nowe okna, po kilku latach rozleciały się, rama na samym dole
    > spróchniała od zewnętrznej strony - jak to naprawić? rama drewniana.

    propagandowo: przekonać użytkownika, że tak ma być
    normalnie: wymienić

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2013-07-10 20:21:55
    Temat: spróchniałe ramy okienne
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

  • 3. Data: 2013-07-12 19:10:57
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    widział gdzieś może Ktoś instrukcję jak rozbiera się te nowoczesne okna?
    chciałbym wyjąć tą otwieraną część z ramy...