  • Data: 2010-10-27 19:54:16
    Temat: Re: Podgrzewacz przepływowy
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Paź, 10:50, "Tomek" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam ciepłą wodę ze zbiornika CWU grzanego piecem na węgiel, a że nie zawsze
    > w piecu się pali to i nie zawsze jest ciepła woda w kranie.
    Ja mam podpiety 18kW (trzyfazowy) w szereg z bojlerem CO.
    Dziala ok. Ale trzeba pamietac ze raz woda ma 45 stopni a raz moze
    miec i 90.
    Wazne aby przeplywowy mial latwo dostepny guzik do resetowania
    zabezpieczenia przegrzaniowego. Ale czasem calosc jest kaprysna.
    Przeplywowy sie czasem nie wlacza jak cisnienie jest za slabe.

    > Taki ogrzewacz przepływowy wpięty w rurę od ciepłej wody byłby dla mnie
    > idealnym rozwiązaniem, ponieważ czujnik temperatury w ogrzewaczu mierzyłby
    > temperaturę przepływającej wody.
    Widzialem na allegro przeplywowe siemensa z regulatorem. One sa cwane
    bo dbaja o przeplyw tak zeby temperatura na wylocie byla taka jak
    sobie user zazyczyl. Ale sa drogie i dosyc mocne:
    http://allegro.pl/przeplywowy-ogrzewacz-wody-siemens
    -de-2427555-i1271574425.html

    Ale osobiscie zalecal bym zamontowanie sobie malego 15-30l bojlerka.
    Po ustawieniu mu tych 40-50 stopni nie bedzie problemu z ciepla woda.
    Byle zadbac o jego izolacje bo te fabryczne warstwy welny sa na moje
    oko dosyc cienkie...