    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Podgrzewanie jedzenia w pracy
    Date: Mon, 1 Jun 2009 04:57:25 -0700 (PDT)

    On 1 Cze, 09:24, ternyk <ternyk@nospam_gmail.com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Potrzebuję kupić coś do podgrzewania jedzenia w pracy. Co by było lepsze
    > mini-piekarnik czy mikrofalówka? Skłaniałbym się raczej do tego
    > mini-piekarnika, bo są małe, ale niestety nie użytkowałem nigdy takiego.
    > Mikrofalówkę mam juz w domu, więc jak mnie wyrzucą z pracy to nie
    > zostanę z dwiema w domu :). A może coś innego?

    Zależy, co konkretnie chcesz podgrzewać. Minipiekarnik będzie
    znakomity do zrobienia zapiekanki, czy kiełbaski na gorąco, ale do
    odgrzewania,gotowych dań to on się raczej kiepsko nadaje. Chyba, że
    kupisz taki z termoobiegiem, ale wtedy zaleta "bo są małe" niestety
    się mocno zmniejszy. Do _odgrzewania_ mikrofale najlepsze są.

    J.