    From: "mkonst" <m...@e...put.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podłączenie piecyka elektrycznego
    Date: Thu, 1 Jan 2009 14:44:41 +0100

    rrr. wrote:
    > Pewnie, mnie się czarny kojarzy ziemią (więc to pewnie uziemienie)
    > niebieski z wodą (tędy pewnie "płynie" prąd) a zółtozielony to mi się
    > z niczym nie kojarzy to będzie 0, podłączyć CI piekarnik el. ? :)
    > Posiadanie uprawnień wskazują, że osoba która się nimi legitymuje
    > posiada wiedzę i umiejętności odnośnie danego "tematu".
    > pozdrawiam
    > rafał

    Ja uważam że człowiek jest istotą na tyle inteligentną, że wie na co pozwala
    posiadana przez niego wiedza. Natomiast wszelkie uprawnienia to sposób na
    nabijanie kasy ogromnej rzeszy pasożytów. Popytaj jakiegoś budowlańca ile
    kosztuje utrzymanie tzw. izby zawodowej, a dla urzędów wydających pozwolenie
    na budowę ważeniejsze od uprawnień jest zaświadczenie z izby czyli dowód
    zapłacenia haraczu zwanego składką.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl