    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Podłączenie płyty ceramicznej
    Date: Wed, 22 Sep 2010 21:27:10 +0200

    On Wed, 22 Sep 2010 19:42:52 +0200, "maanj" <a...@o...pl> wrote:

    >ALe to co nie bede mógł korzystac z 4 paliników naraz? jezeli podłącze na
    >230V?
    >producenci wiem ze dopuszczaja takie podłaczenia
    >tylko nie wiem jaka instalacje zrobic aby to normalnie śmigało na 230V 3 faz
    >w bloku nie mam
    >prosze o pomoc

    masz tylko 1 faze?

    zalozmy ze masz bezpiecznik 16A (bo o 10A nawet nie mysle)
    no to liczymy:
    230V * 16A = 3680W.

    w sumie na raz mozesz takie dac obciazenie: ~3,7kW - dasz wiecej to
    wywali bezpiecznik.

    pytanie: jaka maksymalna moc bedzie brac ta twoja plyta?
    ostatnio rozgladalem sie za plyta (wprawdzie indukcyjna) dla mnie to
    wybrana przez mnie plyta ma cos 7kW maksylanego poboru

    zeby to wyprowadzic na prosta, musialbys poprowadzic w mieszkaniu
    instalacje 3fazowa do kuchni (3fazy na pewno jest doprowadzone do
    mieszkania, tyle ze pozniej porozdzielane na poszczegolne obwody).

    pozdarwiam,
    Cyb