  • Data: 2015-01-18 16:52:02
    Temat: Re: Podłoga dla przedszkolaka
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 stycznia 2015 09:13:56 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Myślę że zależy jaka wykładzina.
    > Zawsze podziwiam wykładziny w hotelach, tysiące ludzi tam łazi a wykładziny w super
    stanie są. Ostatnio w Karpaczu w Gołębiewskim się temu przyglądałem. Hotel chyba ma
    już ze 3 lata, ludzi tysiące się przewija a raczej wykładzin od nowości nie
    zmieniali.

    Takie wykladziny do hoteli kosztuja 300-400 zl/m2, albo wiecej.
    Ukladane sa w specjalnej technologii, ktora kosztuje ca. drugie tyle.
    Poza tym, codzienne odkurzanie utrzymuje wykladzine w dobrym stanie przez cale lata.