  • Data: 2015-12-30 23:13:01
    Temat: Re: Podłoga odporna na zalanie?
    Od: "Anna" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:14ez1sl65b0mc.rqphilj5dzyk$.dlg@40tude.net...

    > Mój natomiast raczej myślący: układając płytki w łazience logicznie
    > zaplanował odpowiednie nachylenie podłogi w kierunku kratki odpływowej pod
    > wanną.
    > Proste.

    Proste, ale zabezpiecza przed zalaniem z powodu awarii we własnej
    łazience. To też ważne, ale to dalece nie wszystko.
    Największe zalanie jakie mnie spotkało było spowodowane przez
    sąsiada w mieszkaniu położonym 6 pięter wyżej, a woda leciała
    w pionie przeznaczonym na kable i liczniki elektryczne oraz kable
    telefoniczne.

    Chodziło mi więc o jakiś sposób na szybki odpływ z całej podłogi
    oraz o odporność drewna żeby nie pęczniało w oczach w ciągu
    paru minut zanim zdąży się ją zebrać. Oczywiście pod warunkiem
    że jest się wtedy w domu.

    Pozdrawiam
    Anna