  • Data: 2016-01-03 17:03:06
    Temat: Re: Podłoga odporna na zalanie?
    Od: "Anna" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dyzg6duo48m3$.14xvrm940id6b.dlg@40tude.net...

    > ....jak również o dachu, o dachu - o dach też trza dbać 3333333333333-]

    Szczególnie gdy się mieszka na 2-gim piętrze w 10-cio piętrowym bloku.
    Chyba jutro zamówię smołowaniu dachu. ;-)
    Ale cóż, jak ktoś ma willę, to do szarości życia w bloku trudno jemu/jej
    się zniżyć.

    W moim poście rozpoczynającym ten wątek prosiłam o rady co do
    zminimalizowania skutków zalania, a nie wyeliminowania możliwości
    zalania, bo zdaję sobie sprawę z tego, że w bliku, do tego z płyty,
    nie jest to właściwie możliwe.

    Czy na przykład polakierowana klepka będzie bardziej odporna niż
    pastowane panele? Chodzi mi o opinie wynikające z doświadczenia,
    a nie o teoretyczne wywody.

    Pozdrawiam
    Anna