    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 12 Oct 2016 05:58:07 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Podłoga - warstwy - i wykończenie.
    From: r...@g...com

    W dniu środa, 12 października 2016 13:09:01 UTC+2 użytkownik Rafał napisał:
    > Mam jeszcze nic nie zrobione. Mam za to od wykonawców mnóstwo sprzecznych
    informacji i szukam prawdy jak to powinno być zrobione. Taśma dylatacyjna oczywiście
    będzie tak jak pokazałeś, a na nią jeszcze folia 0,3.

    > Natomiast tu gdzie taśma to na tej wysokości już tynk na ścianie mam równy.
    > Chodzi mi bardziej o dziury i nierówności na pierwszych 5-10 od chudziaka.
    >
    > Bo pierwsza folia zupełnie pod styropian i na styropian na ostatnia warstwę od góry
    pod wylewką podobno ma być wywinięty, a ostatnia folia na styropian idealnie pod
    wylewkę co defakto czyni ze styka się z ta folią z dołu.

    Nie do końca czaję co ma być wywinięte. Chcesz folią jakby otulić styropian z każdej
    strony? Lepiej zrobić tak, żeby górna folia była wywinięta na ściany, wtedy beton nie
    powlatuje w szpary pomiędzy ścianą i styropianem (jeśli niedokładnie tam coś
    pouszczelniasz).

    A w ogóle, to folia na chudziaku to jest już takie trochę przesadzone, bo niby przed
    czym ma chronić? Ja bym teraz nawet nie dawał folii pod styropian. Tam nigdy nie
    będzie tak mokro, żeby styropian miał pływać, albo nasiąkać wilgocią. No i w razie
    jakiegoś zalania - woda zamiast przesiąknąć w dół, to będzie sobie stała w tej folii
    jak w basenie.