    Subject: Re: Podłogówka
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Sat, 16 Mar 2019 07:59:55 +0100

    W dniu 2019-03-15 o 14:18, lleeoo pisze:
    > Pytanie do praktyków, przy kolejnym domu zlecilibyście projekt
    > podłogówki ze szczegółowymi wyliczeniami czy raczej jak ktoś tu
    > ostatnio pisał, rozstaw rurek co 15cm z zagęszczenie w strefach
    > przy okiennych 10cm.

    Mam na oko. Przy oknach gęściej, gdzie indziej rzadziej. Regulować mogę
    przepływności na pętlach więc jak się okaże, że jakieś pomieszczenie
    odstaje od innych to da się to zmienić.

    Podłogówkę mam ustawioną od 23 stopni przy +12 do chyba 34 przy -12 za
    oknem. Wahania w domu rzędu jednego stopnia. Staram się mieć w domu +22
    i się udaje.

    Łazienkę dogrzewam dodatkowo farelką gdy chcę mieć w niej cieplej, np
    przed wejściem pod prysznic.

    --
    MN