eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić? › Re: Podłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić?
  • Data: 2018-08-03 11:55:39
    Temat: Re: Podłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 3 Aug 2018 06:46:24 +0200, Mateusz Bogusz

    > Coś Liściasty kręci albo nie dopowiada :-> Ja tylko się utwierdzam że
    > żadne GWC czy chłodzenie podłogówką, ale w parzę z reku najlepszym
    > rozwiązaniem będzie podłączenie klimatyzacji na trójniku przed.

    U Liściastego to prawdopodobnie działa cały czas, literalnie tylko niweluje
    zyski -- a Ty włączyłeś chłodzenie o łącznej mocy w porywach 2kW, na
    rozgrzany dom, i się dziwisz że nic nie czuć po dwóch dobach. No nie czuć,
    bo za mała moc aby wyssać ciepło i jeszcze usunąć bieżące zyski. Uruchom
    następnym razem w maju, niech pracuje cały czas, to pewnie różnicę
    poczujesz w takie dni jak ostatnio.

    --
    Pozdor
    Myjk