eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePodłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić? › Re: Podłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić?
  • Data: 2018-08-03 19:38:45
    Temat: Re: Podłogówka jako chłodzenie domu - do jakiej temperatury mogę bezpiecznie schłodzić?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 sierpnia 2018 18:58:54 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > A jak używasz rekuperacji, chodzi non stop tak samo czy coś tam
    > ustawiałeś? Wolniej w upały, szybciej od wieczora do rana?

    Coś w ten deseń. Poza tym jak jest chłodno i akurat szwendam się
    koło sterownika wentylacji to pukam paluchem "wietrzenie", czyli odpalenie
    100% mocy na 10 minut.

    > Z włączonym bypassem leci z anemostatu dokładnie taka sama jak zasysa z
    > zewnątrz? Mnie średnio ~1C-1,5C więcej.

    U mnie też, ale ja mam wciąż zjebaną izolację na poddaszu, więc rurki
    są trochę podgrzewane. Teraz tam nie wlezę, będę jesienią robił.

    L.