  • 1. Data: 2011-06-17 20:34:16
    Temat: Podnosniki do plyt g-k
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy ktos ma doswiadczenia z podnosnikami do montazu plyt g-k?
    Takimi jak np. ten:
    http://allegro.pl/podnosnik-do-plyt-gipsowo-kartonow
    ych-gratis-i1654643679.html

    Jak sie toto sprawuje?

    Bede mial troche zabudowy do zrobienia, a czas jest taki, ze o sensownego
    pomocnika w sensownej cenie ciezko.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2011-06-17 20:42:20
    Temat: Re: Podnosniki do plyt g-k
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    >
    > Jak sie toto sprawuje?
    >
    > Bede mial troche zabudowy do zrobienia, a czas jest taki, ze o
    > sensownego pomocnika w sensownej cenie ciezko.

    bosz, do podnoszeni i trzymania płyt nie potrzebujesz geniusza... to może
    być byle kto.

  • 3. Data: 2011-06-17 21:05:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 22:42:20 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > bosz, do podnoszeni i trzymania płyt nie potrzebujesz geniusza... to może
    > być byle kto.

    Ale musi byc trzezwy, a ci niepijacy z mojej wsi maja robote na sezon :)

    A powaznie, to glownym problemem jest fakt, ze nie mam urlopu i robil bede
    glownie z doskoku - raz przyjade na 3 godziny, raz na 5, ale zaplanowac
    tego nie dam rady.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2011-06-18 10:29:36
    Od: "bartez" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > glownie z doskoku - raz przyjade na 3 godziny, raz na 5, ale zaplanowac

    Podczepię się pod pytanie. Jak wypróbujesz to daj znać. Mam ten sam problem.

    Pozdrawiam. Też Maciek ;)

    V.

  • 5. Data: 2011-06-18 19:03:58
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 17-06-2011 o 22:34:16 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak sie toto sprawuje?
    >
    > Bede mial troche zabudowy do zrobienia, a czas jest taki, ze o sensownego

    Da się robić, sam zrobiłem całą zabudowę takim podnośnikiem, ale dobrze
    jest
    mieć kogoś do pomocy bo jak podniesiesz płytę to trzeba ją ustawić i samemu
    się to kiepsko robi, bo trzeba latać góra-dół.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2011-06-18 19:58:28
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote:

    > Da się robić, sam zrobiłem całą zabudowę takim podnośnikiem, ale dobrze jest
    > mieć kogoś do pomocy bo jak podniesiesz płytę to trzeba ją ustawić i samemu
    > się to kiepsko robi, bo trzeba latać góra-dół.

    W takim razie zakup podnośnika jest bezsensowny. We dwóch to się szybciej robi
    bez podnośnika.
    Ja robiłem w większości sam, czasami ktoś wpadł na budowę i pomagał. Albo
    kafelkarz był pod ręką i mi coś przytrzymał, albo hydraulik... Robotę zaczynałem
    z kolegą, ale po upchaniu wełny się ulotnił.

    --
    Bartek

  • 7. Data: 2011-06-19 06:55:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 17 Cze, 22:34, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy ktos ma doswiadczenia z podnosnikami do montazu plyt g-k?
    > Takimi jak np. ten:http://allegro.pl/podnosnik-do-plyt-gipsowo-kart
    onowych-gratis-i16546...

    > Jak sie toto sprawuje?

    Swietnie. Zrobilem tym wszystkie sufity u mnie i jest bajka. Spokojnie
    mozesz zrezygnowac z pomocnika i sam dasz rade, a przy tym sie nie
    nastekasz, nie potrzebujesz rusztowan (wystarczy lekka drabina) i
    robota idzie szybko :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2011-06-19 16:24:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 23:55:05 -0700 (PDT), Adam napisał(a):
    (...)

    Milo to slyszec, bo to mi daje jakies szanse 8-)

    Ekspertem od g-k nie jestem...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2011-06-19 17:40:40
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-06-2011 o 21:58:28 Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    ych-gratis-i1654643679.html

    > W takim razie zakup podnośnika jest bezsensowny. We dwóch to się
    > szybciej robi bez podnośnika.
    Taa jasne, jak trzeba płytę trzymać aż się ja przykręci, sama radocha :(
    Podnośnik duzo pomaga, ja miałem wysoko sufit i nie sięgałem dlatego
    pomoc mi się przydawała, ale jak pisze Adam ma się fajną niska drabinke
    to się samemu bez trudu zrobi.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2011-06-19 19:22:26
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote:

    > Taa jasne, jak trzeba płytę trzymać aż się ja przykręci, sama radocha :(

    Jak ktoś lubi trzymać, to niech trzyma :) Ba... można do każdej płyty nawet
    rusztowanie z łat budować :)

    > Podnośnik duzo pomaga, ja miałem wysoko sufit i nie sięgałem dlatego
    > pomoc mi się przydawała, ale jak pisze Adam ma się fajną niska drabinke
    > to się samemu bez trudu zrobi.

    Jakieś 3h temu wróciłem od szwagra, któremu pokazywałem jak się montuje płyty gk
    na skosach bez niczyjej pomocy.
    Wcześniej zamierzał pożyczyć podnośnik, bo się okazało że niedawno nasz kolega
    taki kupił. Po mojej prezentacji doszedł do wniosku, że podnośnik by tylko
    przeszkadzał, a do niektórych garderob nawet by nie wjechał.
    Nigdy z takim podnośnikiem nie pracowałem, widziałem to tylko na youtube, więc
    nie wiem tak naprawdę jak się z tym pracuje - pewnie wygodnie i bardzo powoli.
    Ja dociętą płytę gk wnoszę do pokoju, i jeśli płyta jest docięta dokładnie, to
    po 30 sekundach od wniesienia wkręcam pierwszy wkręt. W międzyczasie nikt nie
    musi jej trzymać, a jeśli pracuję z kimś, to ten ktoś może iść po kolejną płytę.
    Przy płytowaniu sufitu przydaje się pomoc 2 osoby, ale mnie się udało wiele płyt
    zamocować bez nikogo. A sufit mam na 2,8m.

    --
    Bartek