  • Data: 2020-01-18 10:35:43
    Temat: Re: Podstawowka kl2
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-01-18 o 10:20 +0100, Mateusz Bogusz napisał:

    > Znajomi zbudowali się w lesie i mieszkali po wprowadzenie jeszcze
    > przez półtora roku na agregacie. Ale od samego początku plan zakładał
    > podłączenie prądu z sieci i po 3,5 roku to się udało.

    To też jakiś plan, choć palenie ropy na okrągło jest powiedzmy takie
    sobie.

    Dla mnie, kiedy kupowałem dom kilkanaście lat temu, dostępność prądu
    była zupełnie drugorzędna. Ba, sam dom był drugorzędny. Ważniejsza była
    sama lokalizacja i kilka własnych hektarów żeby dziewczyny mogły się
    wybiegać. Ostatecznie traf chciał że prąd jednak był, ale nie był to
    celowy wybór.

    Znam natomiast ludzi, którzy żyją w jurtach, ogrzewają się chrustem, a
    prąd mają od czasu do czasu z panela, kiedy słońca zaświeci, w ilości
    wystarczającej by naładować tablet, komórkę i latarkę. I dobrze im się
    żyje.

    Mateusz