  • 221. Data: 2014-12-17 07:59:20
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-16 21:01, Kris wrote:
    > http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F2014
    1216%2FSLUPSK%2F141219776
    > Glupio nie gada w sumie, ale zobaczymy w praniu.

    Lewak będzie stawiał na zieloną energię, ergo - na koniec kadencji
    Słupsk będzie tonął w długach. Zobaczycie.
    Tak kończą się wszystkie pomysły lewactwa.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 222. Data: 2014-12-17 17:52:43
    Od: news <n...@n...pl>

    Dnia 2014-12-15, o godz. 12:41:14
    Kris <k...@g...com> napisał(a):

    > http://polscott24.com/do-szpitala-w-slupsku-zglosil-
    sie-pacjent-z-wibratorem-w-odbycie/
    > ?

    W Lublinie też się pojawił, wiem od koleżanki ze szpitala, zresztą
    opowiadała różne ciekawe przypadki.
    Także nie pchajcie sobie nic, potem wyją ze wstydu na korytarzach.

  • 223. Data: 2014-12-17 18:08:37
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-17 07:59, quent pisze:
    1216%2FSLUPSK%2F141219776

    > Lewak będzie stawiał na zieloną energię, ergo - na koniec kadencji
    > Słupsk będzie tonął w długach. Zobaczycie.
    > Tak kończą się wszystkie pomysły lewactwa.

    Ty lepiej popatrz na Radom.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 224. Data: 2014-12-17 23:55:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    1216%2FSLUPSK%2F141219776

    > Lewak będzie stawiał na zieloną energię, ergo - na koniec kadencji
    > Słupsk będzie tonął w długach. Zobaczycie.
    > Tak kończą się wszystkie pomysły lewactwa.

    pomyliły ci się kompetencje burmistrza z rządem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 225. Data: 2014-12-18 10:12:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > pomyliły ci się kompetencje burmistrza z rządem

    duzo racji w tym jest - u nas jeden obiecywał miejsca pracy. Ale to rząd
    uchwala niezbędne prawo - niezależnie od burmistrza gdyby obnizyc koszty
    pracy ilosc miejsc pracy by natychmiast wzrosła.
    Ale burmistrz jesli zechce to miasto jest w stanie zadłuzyc -ot chociazby
    wypasiony akwapark wybuduje, i pozamiatane na lata :)

    b.

  • 226. Data: 2014-12-18 10:25:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-18 10:12, Budyń wrote:

> [...]
    > Ale burmistrz jesli zechce to miasto jest w stanie zadłuzyc -ot
    > chociazby wypasiony akwapark wybuduje, i pozamiatane na lata :)

    Jest w stanie zadłużyć bardzo szybko. Czy jest w kraju dziś choć jedna
    gmina bez zadłużenia?
    Może jakaś się trafi ;-)
    Już samo partycypowanie w inwestycjach unijnych powoduje zadłużanie
    gminy. Pół biedy jeśli inwestycja w infrastrukturę ale niestety
    większość to projekty od czapy.
    W mojej gminie zadłużenie przed wejściem do UE było ok. 3 mln zł - dziś
    100mln!
    Oczywiście tego nie da się już spłacić nigdy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 227. Data: 2014-12-18 10:39:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Już samo partycypowanie w inwestycjach unijnych powoduje zadłużanie gminy.

    Tak, ale to równiez zależy od rządu - rząd mógłby powiedziec (ustawą):
    wydawajcie pieniądze sensownie.

> [...]
    > 100mln!
    > Oczywiście tego nie da się już spłacić nigdy.

    a co ty jestes, prawicowy oszołom? :-)) Te unijne fundusze to nam bokiem
    wyjdą :/

    b.

  • 228. Data: 2014-12-18 14:01:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    > Jest w stanie zadłużyć bardzo szybko. Czy jest w kraju dziś choć jedna
    > gmina bez zadłużenia?

    może zadłuzyć tylko do określonego procenta wpływów. Takiego, któ?y
    powinien być bezpieczny dla miasta/gminy. Ale demagodzy będą krzyczeć
    nie mając pojęcia o konstrukcji budżetu gminy i przepisach, którymi jest
    on obwarowany.

  • 229. Data: 2014-12-18 14:48:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > powinien być bezpieczny dla miasta/gminy. Ale demagodzy będą krzyczeć
    > nie mając pojęcia o konstrukcji budżetu gminy i przepisach, którymi jest

    demagodzy, weź sie lemingu zyciem zainteresuj. Gmina bierutów zadłużona
    maksymalnie do owego progu sprzedała pewnien grunt za żywą gotówkę Xzł i
    jednoczenie zawarła umowę że go odkupi za pare lat w kwocie X+prowizja.
    Oficjalnie dług sie nie zwiekszył.

    b.

  • 230. Data: 2014-12-18 18:39:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 14:48:38 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    > maksymalnie do owego progu sprzedała pewnien grunt za żywą gotówkę Xzł i
    > jednoczenie zawarła umowę że go odkupi za pare lat w kwocie X+prowizja.

    A obligacje wypuszczane przez miasta? :) To chyba tez taki "myk".
    pozdr.

    --
    Adam Sz.