  • 231. Data: 2014-12-18 18:46:50
    Temat: Re: Politycznie NTG
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > demagodzy, weź sie lemingu zyciem zainteresuj. Gmina bierutów zadłużona
    > maksymalnie do owego progu sprzedała pewnien grunt za żywą gotówkę Xzł i
    > jednoczenie zawarła umowę że go odkupi za pare lat w kwocie X+prowizja.
    > Oficjalnie dług sie nie zwiekszył.

    ile lat dostał skarbnik gminy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 232. Data: 2014-12-18 18:47:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > A obligacje wypuszczane przez miasta? :) To chyba tez taki "myk".
    > pozdr.

    nie. obligacje wliczają się do zadłużenia.

    Może byście przeczytali przepisy zamiast zmyślac?

  • 233. Data: 2014-12-18 19:20:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > ile lat dostał skarbnik gminy?

    nic (być moze sprawa jakas jest w toku) - ale stara władza wybory wygrała.

    b.

  • 234. Data: 2014-12-18 23:02:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    >maksymalnie do owego progu sprzedała pewnien grunt za żywą gotówkę Xzł i
    >jednoczenie zawarła umowę że go odkupi za pare lat w kwocie X+prowizja.

    Zwiększył się, ta umowa to zobowiązanie, prawie jak weksel. Oczywiście
    księgowy wpisze w komputer co zechce, dopóki go kontrola nie przydybie może
    nawet faktur kosztowych nie wpisywać.

  • 235. Data: 2015-02-09 02:10:45
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2014-11-30 23:24, Maniek4 wrote:

    > Osobiscie wole jak rzadzi nami ktos, kto nie wyplyna jedynie
    > deklaracjami sypialnianymi, bo mnie to zupelnie nie interesuje. A tu
    > akurat chce czy nie to wiem jak jest, choc wcale o to nie pytalem.

    Putin nas wszystkich zajebie. U władzy lewactwo, politycznie poprawni i
    dewianci seksualni.

  • 236. Data: 2015-02-09 02:14:47
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 2014-12-02 14:35, quent wrote:

    > Jak w Holandii, gdzie ludziska już przebąkują o legalnym seksie z dziećmi.

    Jak mi zestrzelili tego MH17 to im było głupio się wypowiedzieć nawet
    :-) Holandia to kraj co najmniej dziwny :-)
    Napluto im w twarz, a oni co?

  • 237. Data: 2015-02-09 10:31:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    KIKI wrote:

    > Jak mi zestrzelili tego MH17 to im było głupio się wypowiedzieć nawet
    > :-) Holandia to kraj co najmniej dziwny :-)
    > Napluto im w twarz, a oni co?

    Ty byś pewnie od razu zrzucił na Putina bombę atomową. I co byś z tego
    miał?

  • 238. Data: 2015-02-09 11:24:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-02-09 o 02:10, KIKI pisze:

    > Putin nas wszystkich zajebie. U władzy lewactwo, politycznie poprawni i
    > dewianci seksualni.

    A gdzies Ty sie podziewal tyle czasu? :-)

    Pozdro.. TK

  • 239. Data: 2015-02-09 11:30:01
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-02-09 02:14, KIKI wrote:

    > Jak mi zestrzelili tego MH17 to im było głupio się wypowiedzieć nawet
    > :-) Holandia to kraj co najmniej dziwny :-)
    > Napluto im w twarz, a oni co?

    ...zorganizują dyskotekę na ulicach, ponieważ "Love is an answer"

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 240. Data: 2015-02-09 13:44:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    On 2014-12-02 14:35, quent wrote:

    >Jak mi zestrzelili tego MH17 to im było głupio się wypowiedzieć nawet
    >:-) Holandia to kraj co najmniej dziwny :-)
    > Napluto im w twarz, a oni co?

    Oh, yeah, kiki ustawia putina:
    http://static.comicvine.com/uploads/original/4/43563
    /1321428-silverback.gif