  • Data: 2015-09-18 13:55:16
    Temat: Re: Półki drewniane we wnęce z kaflami - jak zamocować?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > A jakim wiertłem i jak najlepiej wiercić w kafelkach, żeby nie popękały?

    http://www.ceneo.pl/12373857

    Takim wiertłem można wiercić w dowolnej "ceramice" czy to zwykłe kafelki czy
    twardy gres.
    Do kupienia w każdym markecie, najlepiej wkrętarką z niskimi obrotami. Od
    biedy wiertarką też można tyle że szybciej się wiertło zużyje.

    Czasem do kupienia w komplecie jest zestaw do chłodzenia wodą, kiedyś go
    używałem, ale teraz wiercę na sucho. Dbam tylko by nie dawać zbyt wysokich
    obrotów by się wiertło nie przegrzewało.

    Pozdrawiam
    Ergie