    From: JanuszK <J...@m...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Date: Sun, 28 Jun 2009 21:09:31 +0200

    Marek Dyjor wrote:
> [...]
    00,Chiny__13_pietrowy_blok_przewrocil_sie__na_plecy_
    _ZDJECIA_.html

    > zauywazyłeś jakiej głebokości jest fudament?
    Taak widziałem :) jak miał metr to góra, oni tam mają kiepskie warunki
    gruntowe jak już Tornad zauważył, oglądałem na discovery jak budowali
    najwyższy wieżowiec u nich to także go postawili na błocie ale dali
    tysiące długich pali które związali potężną płytą na której dopiero
    postawili właściwy budynek.

    > a pale też wyglądają dziwnie.
    I To jest chyba p[rzyczyna zawalenia, blok zrobiony solidnie, fundamenty
    także tyle że pale marne i za mało. Ktoś zaoszczędził :)

    > prawdopodobnei nikt nei robił tam badań gruntu.
    Albo zrbił zbyt optymistyczne.

    --
    -----
    Pozdr