  • Data: 2009-06-29 08:43:34
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: Mat <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Cze, 12:54, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > żartujesz sobie czy jak?:O)
    > ja (pewnie i ty?) nigdy w chinach nie byłem i się do tej komuny nie
    > wybieram, wystarczy mi jak widzę jakość ich bubli kturymi nas zalewają i mi
    > wystarczy, a jak chcesz informacji to pogadaj z chinolami handlującymi w
    > polsce to ci powiedzą jak tam się buduje domy i autostrady i dlaczego
    > wyjechali na takie zadupie jak polska:O)

    No niestety uogólnienie że Chińczycy się do niczego nie nadają to dość
    przesadne uogólnienie. Dla Twojej informacji większość Azjatów
    handlujących w Polsce to wcale nie Chińczycy tylko Wietnamczycy itp. A
    nawet gdyby - to to że mnóstwo by ich wyjechało o niczym nie mogłoby
    świadczyć bo Chiny są bardzo różnorodne i są rejony w których jest
    straszna bieda, co nie oznacza że nie ma takich w których jest "na
    bogato". Inna sprawa że ich budownictwo jest nie zawsze ładne (w
    większości wręcz brzydkie :-)).

    A co do technologii - hmm, poniżej kilka fotek które zrobiłem z dość
    małym chińskim mieście - 12 mln - a ilość wieżowców jest olbrzymia i
    podejrzewam że ich ilość i wielkość może się równać z największymi
    metropoliami , i póki co się nie zawalają :-)
    Myślę że Zapora Trzech Przełomów może świadczyć o tym że jakieś tam
    umiejętności posiadają :-) Nie można uogólniać na podstawie jednego
    zbyt dobrze osadzonego budynku :-)
    Pomijam cenę za jaką to osiągają - ale nie to było głównym tematem
    wątku.

    http://lh6.ggpht.com/_tG1FEYk1FSY/RgVe8QSnZ5I/AAAAAA
    AAA-w/LvCw8zxePpY/s512/IMG_2538.JPG
    http://lh5.ggpht.com/_tG1FEYk1FSY/RgVfEASnZ8I/AAAAAA