    From: "kiki" <c...@v...ts>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Date: Tue, 30 Jun 2009 15:50:53 +0200
    <h25v9r$b8l$1@news.dialog.net.pl> <h25vui$r2c$1@news.onet.pl>
    <h263hq$lh9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h265tb$i32$1@opal.futuro.pl>
    <h28330$4b5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h28hlt$m3a$1@news.onet.pl>
    <h2945j$6v5$1@opal.futuro.pl> <h29kf6$1og$1@news.onet.pl>
    <h2a8mr$dev$1@opal.futuro.pl> <h2agm7$qca$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2aj64$acf$1@inews.gazeta.pl> <h2avk6$m3h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2b1j0$l9i$1@inews.gazeta.pl> <h2b3is$9lc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2baeq$6ss$1@inews.gazeta.pl> <h2cdlk$hpr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2cfkg$keq$1@inews.gazeta.pl> <h2d46s$ljo$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2d4dk$gf1$1@inews.gazeta.pl>

    "rrr." <d...@w...or> wrote in message
    news:h2d4dk$gf1$1@inews.gazeta.pl...

    > A teraz pomyśl jak Polacy byli traktowani jeszcze kilka lat temu przy
    > wjeździe do UK (osobiście znam więcej osób niewpuszczonych do UK i/lub USA
    > niż do Chin (Tybetu)).
    > Jak teraz są traktowani przy wjeździe do USA, co może zrobić ich straż
    > graniczna czy inna 3literówka.

    Jak świnie są traktowani. Nawet temu pianiście Zimermannowi połamali
    fortepian mimo, że jest żydem i powinien być w USA dobrze traktowany :-)
    Połamali mu za to, że źle pachniał klejem, a on jechał ze swoim instrumentem
    na koncerty :-)

    > Zobacz do czego upoważnia The Patriot Act. I czy w Kanadzie można się
    > zdenerwować i nie znać języka ? bo alternatywą jest walenie z taserów aż
    > do śmierci.

    Ci co powinni pomagać nawet chorym umysłowo co wyprawiają? Personel powinien
    go do wyjścia wyprowadzić, a nie kazać mu czekać 10 godzin.

    > Ale nie to Chiny to zbrodniaże. Przeważnie dla tego, że zmienia się
    > pozycja lidera gospodarczo-militarnego na świecie.

    Chinom nikt nie podskoczy, a mimo to nie są tacy butni jak Amerykanie czy
    Brytole. Nie poniżają tak ludzi. Za to świat tak nienawidzi Ameryki.