  • Data: 2009-06-30 14:21:21
    Temat: Re: Polskie firmy budowlane podbijają Chiny
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h2d6cl$ldo$1@news.onet.pl...

    > Chce kupić Chinczyk- prosze bardzo-zapraszam.
    > Wisi mi czy u władzy PO czy PIS- dla mnie nie ma to żadnego znaczenia.
    > Może być i SLD.
    > Wisi mi cała politryka dopóki nie wpierdzielaja sie z butami na mój dywan.

    Już w żadną politykę nie wierzę. Miały być głębokie reformy, a co jest?
    Podniesienie podatków pewnie. Taka jest ta POlska :-)
    Już bym wolał za premiera jakiegoś TękSiaoPinga :-) Może i być nim Putin
    byle znormalniało :-)
    Nie wiem po co Tybet chce sie odłączyć od Chin? Przecież sam Tybet nic by
    nie znaczył, byłby słabym pierdkiem. Jedynie pewna grupa wichrzycieli chce
    się dorwać do władzy.
    Co by dało Ślązakom odłączenie się? NIC! By popadli ruinę. Co język
    kultywować? Przecież to obciach gadac gwarą z naleciałościami :-)
    Dla mnie to niech każde województwo sie odłączy :-) Byle mi dali spokój :-)

    > Kurcze do mnie się nie wpierdzielą bo ja dywanu nie mam;))

    Też nie mam dywanu :-) Kto by go trzepał :-)