  • Data: 2015-02-14 21:00:13
    Temat: Re: Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    masti pisze:

    > a w umowie jakie masz zapisane metody pomiaru?

    Kurcze, to wszystko aż tak wygląda?! Przypomniało mi się, jak jakiś
    czas temu PKP chciało wprowadzić opłaty za nadbagaż. Jeśli walizka
    ma jeden z trzech wymiarów większy niż regulamin przewiduje, to płać
    pasażerze za bilet na nią. W końcu ktos przytomny zauważył, że aby
    to egzekwować, to konduktor musi móc ten kufer zmierzyć. A jest od
    tego rozporządzenie, że przyrząd pomiarowy musi mieć atest Głownego
    Urzędu Miar i Wag. A taka urzędow miarka kosztuje kilkadziesiąt
    złotych i w dodatku co kilka lat trzeba ją legalizować (do Sevres
    wozić, czy tam porównywać ze światłem kryptonu). No i się wycofali.

    Może weźcie panowie przywołajcie do porządku tych swoich deweloperów
    stosując podobne metody. Liczy się zatwierdzona dokumentacja techniczna
    obiektu, a za odstępstwa od niej (obojętne w którą stronę) klient
    powinien dostać bonifikatę. Albo w ogóle mieć możliwość odstąpienia
    od umowy bez ponoszenia konsekwencji.

    --
    Jarek