  • Data: 2018-10-09 13:52:35
    Temat: Re: Pomocnik na budowie zarobki 2018
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent pisze:

    > Przepisy o minimalnej stawce za h dotyczą również umów zawieranych
    > z samozatrudnionymi. Trzeba prowadzić dokumentację dot. czasu wyk.
    > zlecenia........

    "Samozatrudnionym" można być conajwyżej w jakiejś firmie, która
    udaje, że zatrudnia. Oprócz tego istnieją też normalne firmy,
    w tym jednoosobowe, które świadczą usługi. Nie tylko innym firmom,
    mogą również "dla ludności".

    > nie chce mi się tego tłumaczyć, znajdziesz sobie w necie To jest
    > Twój ulubiony socjalizm - na każde pierdnięcie jest paragraf :-)

    E tam "nie chce mi się". Nie potrafię, nie znam się, nie mam pojęcia
    o otaczającym świecie, mam tylko wyobrażenia na jego temat.

    Jarek

    --
    Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę,
    nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!