    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pompa C.O. 12V
    Date: Tue, 30 Oct 2012 17:09:13 +0100

    Kris wrote:

    > Nie watpie. tylko że taka głowica to pewnie ze 150zł sztuka

    W Polsce nawet drożej, bo tu każdy musi dorzucić 50% marży,
    inaczej "to się panie nie opłaca". Dlatego swoje kupiłem
    wysyłkowo w Niemczech. Internet to piękna sprawa. :-)
    Kosztowały po ~30 EUR na ebaju.

    > + sterownik do tego

    Jest kilka modeli, droższe, tańsze, z USB i bez.

    http://www.technoline.eu/katalog.php?kat=120

    > A bardzo podobna funkcjonalnośc uzyska się głowicami
    > z programatorem czasowym za 10zł(w Biedronce tego się
    > sporo ostatnio walało).

    Się ludziom zmieni "świadomość klasowa", to i radiowe potanieją. :-)
    Póki co to jest nowinka, to i kosztuje jak nowinka. WiFi też
    kiedyś było drogie.

    > Nie wspomnę już o najprostszym rozwiązaniu o którym Maniek pisał-
    > czyli pomieszczenie referncyjne, żadnych głowic i sterowanie
    temperaturą cieczy.

    Nie zawsze masz wpływ na temperaturę cieczy (np. mieszkania),
    a i nie wszędzie chciałbym mieć jednakową temperaturę.

    Pozdrawiam, Piotr