  • Data: 2019-05-16 11:31:27
    Temat: Re: Pompa ciepłą - SPISEK
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdecydowanie nie jest tak, jak się niektórym wydaje, że
    > pod spodem Lucyfer nieprzerwanie pali wielki ogień, do którego można się
    > podłączyć i czerpać bez końca. To są te miliwaty gromadzone przez wieki.
    > Tak jak paprocie i inne badyle po odpowiednio długim czasie tworzą pokład
    > węgla.

    Zdecydowanie, nie ma piekła i dlatego nie ma jądra Ziemi, o temperaturze
    około 6000 st. jak twierdzą głupi naukowcy, albowiem Ziemia to zimny, płaski
    dysk z mchu i paproci, wsparty na czterech słoniach stojących na wielkim żółwiu.
    Tako rzecze Jarosław Sokołowski. Po cichu, stawiając kropkę po słowie "węgla".

    A górnicy kilometr pod ziemią pracują pół nago nie dlatego, że temperatura
    na tej głębokości sięga 30 st., tylko przez te miliwaty z mchu i paproci
    zgromadzone w węglu. Dopowiadam, bo mój przedpiśca o tym zapomniał.