    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 3 Oct 2019 10:36:37 -0700 (PDT)
    <qmo94s$u07$1@gioia.aioe.org> <5d8fc0f6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d8fc761$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5d90cbd9$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5d90f300$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d90fd29$0$14362$426a74cc@news.free.fr>
    <3...@g...com>
    <b...@g...com>
    <4...@g...com>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Pompa obiegowa wody - chyba mi się zepsuła
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skąd Ci sie susza wziela? Nic o suszy nie pisałem. Pisalem ze wędrowiec na pustyni
    moze oszczędzać wodę jeśli nie będzie się w niej mył. Wyskoczyles jak Filip z konopi
    z oszczędzaniem wody, domyślnie zeby w domu oszczędzać po na pustyni to się wie sie
    ze jak ma się mało wody to cała do picia trzeba przeznaczyć a nie podlewania jakies
    trawy co ma tam pecha rosnac. Uwazasz ze wode należy oszczędzać, napisales o tym w
    formie pytające a następnie rozwinales temat. Ale uskuteczniasz gadke w stylu analizy
    hasła " Proletariusze wszystkich krajów łączcie się" na którymś plenum KC. Jak jesteś
    zwolennikiem oszczędzania to daj receptę jak to zrobić tak żeby miało sens. Napisanie
    za moze za sto lat zabraknie oznacza że równie dobrze może nie zabraknąć. Ale jeśli
    za sto tak miało by zabraknąć to za 50 będą nowe technologie i możliwość i nie
    zabraknie. To po co oszczędzać jeśli nie zabraknie? To że u mnie nie zabraknie nie
    znaczy że nigdzie nie zabraknie. Zwlaszcza ze sa miejsca na Ziemi ze już zabrakło,
    albo była tak dawno ze nikt nie pamięta kiedy to było. W takim kontekście ze gdzies
    zabraknie można by rozważyć jak zaoszczędzone wode przetransportować tam gdzie
    brakuje. Ale to bez sensu przedsięwzięcie by było. Czyli argument zeby pomagać
    oszczędzając też dobry na plenum KC. Jesli jestes za oszczędzaniem to napisz jak to
    robisz i przede wszystkim co robisz z zaoszczędzona woda.