  • 11. Data: 2017-04-05 09:48:10
    Temat: Re: Pompa od myjki
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2017-04-03 12:19, KIKI pisze:

    > Ja mam Karchera jakiegoś najtańszego. Rok temu działała jeszcze :-)
    > Ale chcętnie się dowiem co się w tym psuje :-)

    Wszystkie te karcherki psuje tęgi mróz. Wiadomo o co chodzi.

    Przy okazji - próbował ktoś myć tynk typu baranek na styropianie
    z siatką? Jaskółczze gniazda. Tynk nie odpadnie?

    pozdr
    --
    A S

  • 12. Data: 2017-04-05 10:04:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 09:48:17 UTC+2 użytkownik A S napisał:

    > Przy okazji - próbował ktoś myć tynk typu baranek na styropianie
    > z siatką? Jaskółczze gniazda. Tynk nie odpadnie?

    Myje tak swoj tynk (silikonowy na siatce z klejem) kilka razy do roku od
    kilku lat - nic sie nie dzieje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2017-04-05 12:15:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Balsamujesz mi Adam oczy. Oczywiscie mycie kilka razy do roku tynku nalezy do
    czynnosci przyjemnych porownywalnych z robieniem grilla. Teraz masz jeszcze 300
    metrow kostki do mycia kilka razy do roku. Zdaje sobie sprawe ze mycie myjka za
    poltora tysiaca jest przyjemniejsze od mycia szczotka woda z wiadra. Oczywiscie nie
    ma obowiazku mycia tynku i kostki kilka razy do roku. Ale Ty to robisz.

  • 14. Data: 2017-04-05 20:08:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 kwietnia 2017 22:06:48 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kris - jak jest rozbieralna to bym rozebral, bedziesz widzial na czym
    > stoisz ;)

    Rozkręciłem już mniej więcej wiem o co chdzi.
    Pytanko mam- pompa zalana była olejem, jak rozkręciłem to sie wylał. Jaki olej tam
    wlać jak będę to składał?

  • 15. Data: 2017-04-05 20:23:37
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-04-03 o 08:44, Kris pisze:
    > Kilka lat temu kupiłem myjke Lavor
    > Do tej p[ory działała ok wczoraj odpala, silnik pracuje ale woda nie leci
    > Pewnie pompa.
    > http://allegro.pl/zestaw-alu-pompa-silnik-do-myjki-l
    avor-stm-160-i6613984821.html
    > Tak wygląd pompa z silnikiem tu niby sama pompa
    > http://allegro.pl/uniwersalna-pompa-do-myjek-lavor-p
    rime-iclean-i6613781084.html
    > Zanim ew kupie nowa pompę może ktoś wie czy to trzeba cała pompę wymienić czy może
    warto to rozbebeszyć i jakieś elementy w srodku są wymienne.

    Trzymałeś przez zimę na mrozie?
    Tak się pytam, teoretycznie.

  • 16. Data: 2017-04-05 20:57:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    ma obowiazku mycia tynku i kostki kilka razy do roku. Ale Ty to robisz.

    Oj lubi to myje. Ja nie widzialem zeby ktos to robil. Widocznie sprawia
    mu przyjemnosc olewanie scian woda. A mycie kostki to i owszem sie
    zdarza. Glownie z mchu w fugach miedzy kostkami. Ja na te okolicznosc
    mam kostke bez fazy i nie myje. Przy okazji nie bardzo rozumiem, czemu
    ludzie na potege klada kostki fazowane a pozniej szczotkuja te fugi?

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2017-04-05 21:46:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 20:23:24 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

    > Trzymałeś przez zimę na mrozie?
    > Tak się pytam, teoretycznie.

    Nie. Mrozu nie zaznała

  • 18. Data: 2017-04-06 13:06:07
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2017-04-05 10:04, Adam Sz. pisze:

    > Myje tak swoj tynk (silikonowy na siatce z klejem) kilka razy do roku od
    > kilku lat - nic sie nie dzieje :)
    > pozdr.

    Mój zdaje sie jest akrylowy. Co dodajesz jako mydło? Coś w rodzaju
    Ludwika? Dysza raczej łagodna dla obiektu?

    Pytam bo to główna ściana ...

    pozdr serd
    --
    A S

  • 19. Data: 2017-04-06 13:29:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.04.2017 13:06, Andrzej S wrote:

    > Mój zdaje sie jest akrylowy. Co dodajesz jako mydło? Coś w rodzaju
    > Ludwika? Dysza raczej łagodna dla obiektu?
    >
    > Pytam bo to główna ściana ...
    >
    > pozdr serd

    Ja myję samą wodą.
    Pod takim ciśnieniem daje radę bez środków chem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2017-04-07 08:11:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 12:15:43 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    ma obowiazku mycia tynku i kostki kilka razy do roku. Ale Ty to robisz.

    Myje po to zeby mieszkac w przyjemnie czystym otoczeniu :)
    Nie w obdrapanym, osprayowanym brudnym bloku, czy kamienicy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.