  • Data: 2021-01-17 22:26:43
    Temat: Re: Pompy ciepła
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.01.2021 21:46, nadir wrote:
    > Podasz model?

    EcoHeat Complex 11 S10 -
    http://www.tweetop.pl/system-tweetop-home/pompy-ciep
    la-tweetop/ecoheat-complex/

    Ale wyjaśniam od razu, że to jest dokładnie chińczyk z naklejką
    "dystrybutora" i spolonizowanym menu (oczywiście ).

    > Jaki masz duży zbiornik i jakie utrzymujesz w nim temperatury przy
    > obecnych warunkach?

    Zbiornik czego CO? Ta pompa to split i nie mam jakiegoś zbiornika
    buforowego poza sprzęgłem 100L i podłogówką po drugiej stronie.
    Aktualnie przy -17,4C, sprężarka pompuje 31C w podłogę - jeżeli o to
    chodzi co daje te 23C w domu.

    Czytając komentarze użytkowników nt innych popularnych pomp ciepła, mogę
    na pewno stwierdzić że możliwości sterowania są tutaj bogate. Od biedy,
    jest nawet wejście sygnałowe, jeżeli chciałbyś podpiąć swój własny
    sterownik.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz