    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pompy ciepła
    Date: Sun, 29 Oct 2023 14:34:15 +0100

    On 28.10.2023 11:54, Janusz wrote:
    > Podaj linki do tych mierników albo typy.

    CO2 - oparty na NDIR
    https://www.technoline-berlin.de/product/en/WL_1025 (posiada funkcję
    kalibracji ręcznej - to jest istotne w przypadku pomiaru gazów, ale bez
    wchodzenia w szczegóły tutaj...)

    PM2.5 - oparty na czujniku laserowym
    https://www.xiaomi4you.pl/produkt/xiaomi-detektor-ja
    kosci-powietrza-pm2-5/

    > No i dzięki za info, zapisałem sobie twój post, nie zdawałem sobie
    > sprawy że tak niewielkie stężenia co2 już tak wpływają na człowieka.

    Pamiętasz sytuację kiedy na wykładzie lub innej sali gdzie była większa
    liczba osób, atmosfera była "senna"? To nie dlatego że zjadłeś chwilę
    wcześniej obiad czy że już "popołudnie", a wysoka koncentracja CO2 w
    niewentylowanym pomieszczeniu - w 99% przypadków.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz