    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 18 Nov 2013 01:45:13 -0800 (PST)
    Subject: Re: Pomysł na instalacje CO
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 09:43:58 UTC+1 użytkownik ArekM napisał:

    > Garaż chce grzać tylko po to, aby było tam powyżej 5 stopni (licznik wody) - po nic
    innego. Myslalem, zeby wyprowadzic rurki (podłaczone do rozdzielacza podłogówki), a
    jesli bedzie tak, ze beda tam zbyt niskie temperatury to wtedy podłącze tam jakis
    grzejnik.

    Mozesz tak zrobic ale powiem Ci z mojego doswiadczenia, a mam dwa garaze
    po prawie 35m2 kazdy i w kazdym mam podlogowke - ze mam je skrecone na maksa
    i nigdy nie zanotowalem temp. nizszej niz 5stC. Zrob OZC, nie odcinaj
    garazu izolacja od reszty domu i zawsze tam bedzie dodatnia temperatura :)

    > Nad drabinkami ciągle się zastanawiam - bedzie WM, wiec z suszeniem nie bedzie
    problemu. Wyższa temperature załatwie odpowiednim przeliczeniem rurek :) Moze
    faktycznie z nich zrezygnuje.

    Zrob drabinki na rozdzielaczu z podlogowki. Ja tak mam i chwale - sama WM
    pomaga ale wystarczy ze grzejnik ma nawet minimalnie wyzsza temperature
    i wszystko schnie zdecydowanie szybciej! Jak bedziesz robil pogodowke
    to praktycznie przez caly okres grzewczy kaloryfer bedzie mial wyzsza temp.
    niz otoczenie, a przy pogodowce on grzeje non stop (pompka chodzi caly czas).

    Mam praktycznie dokladnie taka sama instalacje jak Twoja i polecam :)
    Ja mam trzy rozdzielacze bo jeszcze ogrzewam piwnice. Do wszystkiego
    wystarcza jedna pompka CO zuzywajaca ~45W :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.