  • Data: 2013-11-19 08:23:09
    Temat: Re: Pomysł na instalacje CO
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:l6dvoh$br3$1@speranza.aioe.org...

    > jesli da podłogówę to musi zaizolować od spodu, czyli nie dosc ze wykłada
    > kase, to jeszcze rezygnuje z energii ,która by miał za darmo z gruntu.

    Dobrze prawisz.
    Ja mam w garażu ścianę części mieszkalnej ocieploną 5cm styro.
    Są gałązki pod grzejnik ale nie zainstalowałem
    Wylewka jest na pospóle i tylko folia budowlana. Zero styropianu od gruntu.
    W garażu jest kanał (taki pod samochód), w zimie w najtęższe mrozy w garażu
    jest 4-6stC. Jak otworzę kanał i wejdę to czuć uderzenie ciepłego powietrza.