  • Data: 2013-11-18 12:36:07
    Temat: Re: Pomysł na instalacje CO
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 12:29:21 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Adam, ale to absurd jest - straty w kierunku garażu trzeba zminimalizować.
    > Jak sie zblizy temperatura do zera, w co wątpię, to sie bedzie garaż grzać
    > nieco tym kalafiorem. Ale tak grzać go na bezdurno bo niby moze spać
    > temperatura to kosmos.

    Wyjdzie na zero, bo okaze sie ze po zaizolowaniu trzeba go dogrzewac przez
    polowe sezonu zimowego :) A tak nie trzeba wcale ;) A i sciana w garazu ze
    styropianu to nic fajnego ;)

    Niech wrzuci jeszcze projekt - u mnie garaze sa od polnocy, jedno malutenkie
    okienko. Za nim jest "strefa buforowa" czyli korytarz ze schodami do
    piwnicy i wiatrolap, dopiero dalej zaczyna sie dom (przedpokoj, kuchnia,
    chlodniejsza sypialnia). Wiec nie jest tak zle. Co innego jak ktos ma
    garaz sasiadujacy z lazienka czy salonem (widzialem takie) to tej energii
    mu wsysnie duzo wiecej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.