  • Data: 2012-11-21 00:49:28
    Temat: Re: Popękała mi posadzka - co z tym zrobić???
    Od: Piotr Boncza <piotr_boncza%gazeta.pl@gtempaccount.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 17:11, cte <c...@o...eu.com> wrote:
    > Wylewka na podłogówce, z miksokreta, kładziona w maju. Moim zdaniem za
    > cienko (facet od wylewek był w lutym, pomierzył ile dać styropianu,
    > dałem ile chciał ale podłoga jest o centymetr, półtora niżej niż miała
    > być - wylewali oczywiście ludzie tego faceta, czego nie przewidziałem).
    > Aha - miała być 5cm nad rurki.
    > Wylewkarze powyrywali moje dylatacje na przejściach przez drzwi bo
    > "nacinali kielnią". Z tego co się orientuję (byłem w szpitalu jak robili
    > wylewkę) po prostu dali cement w rurki od podłogówki, na to siatkę
> [...]

    Dylatacje dylatacjami, jak ktoś pisał lepiej je teraz zrobić.
    Przynajmniej się same wyznaczyły :P
    Twój problem jest spowodowany zbyt szybkim nagrzaniem płyty.
    Przestań grzać, poczekaj kilka dni. Powinna się wyprostować.
    Wygięcie powstaje gdyż inna jest wilgotność górnej i dolnej warstwy.
    Różne przewodzenie ciepła i stąd rozszerzalność.
    Potem zrob dylatacje, tylko ostrożnie, żebyś rur nie zniszczył i
    zacznij grzać zaczynając od kilkunastu stopni zwiększaj temperaturę o
    3-5' dziennie tak do 45-50 i potem w ten sam sposób obniżaj. Masz
    jakąś umowę z tymi partaczami? Mi już sił brak na walkę z taką
    głupotą. Wycinanie dylatacji to norma. Do tego stopnia, że zacząłem ją
    w umowę wpisywać i pilnowanie spada na inwestora.

    pozdrawiam Piotr