  • Data: 2012-05-03 07:20:05
    Temat: Re: Popekane tynki cem-wap.
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
    sion-forums@vbbfr22...

    > Epitet malo mowiacy. Co konkretnie spaprali? Za "chwile" bede mial robione
    > tynki i chce tego uniknac, ale mi to wyglada, na zbyt szybkie wysychanie
    > tynkow?

    Tynki nie za proste, gabkowanie tez im nie wyszlo. Np. na szerokosci lazienki
    2m roznica poziomu sufitu 3 cm. Po ulozeniu plytek niezle rzuca sie w oczy. To
    nie zbyt szybkie wysychanie, robili u mnie w czasie mrozow.

    Nie bierz najtanszej ekipy, zobacz jak zrobili tynki u kogos zanim ich
    wezmiesz.

    --
    pozdr Z.