    From: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Porównanie ekogroszku do gazu.
    Date: Tue, 4 Jan 2011 19:16:23 +0100

    Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ifvn7e$ta9$1@news.onet.pl...
    > A... :-) No to Panie...
    >
    > Dochodzimy po nitce do kłębka :-DDD
    > Grzanie wody, u Ciebie wspomaganie solarami, poza tym grzejesz piąty
    > sezon, dziury zdążyłeś już wyszukać i załatać :-))).

    Tak ale podczas ostatniego testu o którym wspomniałem solary nie
    grzały.

    > No to u mnie jak na początek nie jest źle, a będzie lepiej :-).

    Jak się wprowadziłem to ciągle coś dłubałem. Najpierw odkopywałem
    fundament i go ocieplałem ale i tak na kolejny sezonów spora część za
    domem nadal pozostała nieocieplona. Po ostatecznym ociepleniu
    fundamentów wykonałem chodniczek wokół domu i tarasy. W 2009 jak już
    skończyłem grzebać przy kostce i ogrodzeniu zacząłem grzebać przy
    balkonach ale też nie zdążyłem i drugi balkon skończyłem na wiosnę
    2010 roku. W tym też roku ostatecznie zakończyłem wszystke prace które
    były odpowiedzialne za ciepło w domu. Pozostaje teraz pomyśłeć nad
    jakąś tanią rekuperacja albo choćby samoustawialnymi anemostatami bo w
    wietrzne dni mnóstwo ciepła wywiewane jest przez wentylację.

    Marek